KONTAKT OSS



Lurer du på noe?

Våre telefoner er åpne hverdager fra 08-16, ring oss på 22 50 53 10 så hjelper vi deg gjerne.

Ta også gjerne en titt på ofte stilte spørsmål nedenfor


Ofte stilte spørsmål

Jeg er ny pasient og lurer på hvem jeg skal til?

Da anbefaler vi at du fyller ut dette skjemaet - så tar vi kontakt med deg og hjelper deg å sette opp time

Hvordan avbestiller jeg timen min?

Timer kan enkelt avbestilles ved å bruke vår online booking for avdeling Skøyen eller avdeling Storo. Du kan også ringe oss på 22 50 53 10.

Vi har avbestillingsfrist på 26 timer. Alle timer som blir avbestilt etter dette vil bli belastet i sin helhet. Dette gjelder også ved akutt sykdom og Covid.

Hvis du ønsker å avbestille eller flytte timen din under 26 timer for oppsatt time ber vi deg om at du ringer oss på 22 50 53 10.

Hvordan bestiller jeg time på vegne av barnet mitt?

Dersom du bestiller time for barnet ditt ber vi deg fylle ut navn og fødselsnummer til barnet ditt ved registrering for timer.

Jeg finner ingen time som passer, hva gjør jeg da?

Ring oss gjerne så finner vi en tid til deg. Tlf nr 22 50 53 10

Hvor kan jeg få kjøpt gavekort på massasje?

Gavekort på massasje kan du kjøpe i nettbutikken vår

Hvordan kan jeg bruke helseforsikringen min hos dere?

Først må du ta kontakt med forsikringselskapet ditt så får du et saksnummer og et antall behandlinger. Antall behandlinger du får dekket kommer an på selskapet ditt, type forsikring, og ditt problem. Etter at du har fått saksnummeret ditt kan du ringe til oss for å bestille en time. 

Vi samarbeider med alle forsikringsselskap

Jeg har spørsmål angående faktura

  • Jeg lurer på om faktura er betalt - ta kontakt med convene på 21 62 73 20

  • Jeg ønsker en kopi av faktura - ta kontakt med convene på 21 62 73 20

  • Jeg har et spørsmål angående fakturaen min - ring oss på 22 50 53 10

  • Jeg ønsker en samlekvittering for timene mine - ring oss på 22 50 53 10